45569Re: [Friesland-genealogy] hulp gevraagd

  • Hinke
    Oct 22, 2008
      Weet zo geen registers online, maar je zou ook kunnen beginnen bij het
      Fries Scheepvaartmuseum in Sneek.
      http://www.friesscheepvaartmuseum.nl/

      Even een mailtje/telefoontje en ze helpen je vast op weg.

      Succes, Hinke.

    • Show all 26 messages in this topic