      From: Ruud Hijlkema
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, October 04, 2008 7:30 PM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Re:namen vanaf 1811

      Wiesje en Judith,

      Judith bedankt voor de tip, ik ga nogmaals met de patroniemen aan de gang,
      zijn tjalk is vergaan dus bestaat er geen verkoopakte, toen hij de tjalk
      kocht waren er nog geen kindertjes eigenlijk kan ik stellen dat ze op een of
      andere manier uit de wereld lijken te zijn verdwenen.

      De Friesen waren nogal een bewegelijk volkje dus wie weet waar ze terecht
      zijn gekomen in ons landje zijn in ieder geval geen vernoemingen.

      Dus conclusie jong overleden (waar?) of naar een ander land vertrokken maar
      ook daar zoek ik me al jaren blind.

      En Wiesje met deze voorouders van mij ben ik al heel lang bekent ook nog wel
      wat verder terug maar toch bedankt voor de reactie.

      Ruud.

      _____