45316Re: [Friesland-genealogy] Re:namen vanaf 1811

  • Judith Henstra
    Oct 4, 2008
      Hallo Ruud,

      Om te beginnen (als je dat nog niet gedaan hebt) zou je eens in de
      database na 1811 kunnen zoeken alleen met de voornamen en patroniem,
      dus Staas Hylkes (en ook Hielkes)
      en zijn broer Freek/Frederik Hylkes / Hielkes. Vaak vermeldde men
      het patroniem wel.

      Kijk ook eens bij de notariele acten (koop/verkoop van boot
      bijvoorbeeld).

      Misschien dat dit wat oplevert.

      Succes!
      Vriendelijke groeten,