45278Re: [Friesland-genealogy] namen vanaf 1811

  • Hinke
    Oct 1, 2008
      Eigenlijk zou dat wel leuk zijn de naam veranderen naar 1811:-)) Mijn
      voorvader neemt de naam Westra aan, tenminste de ambtenaar schrijft
      Westra, mijn voorvader tekent zelf met Westrga, eigenlijk toch wel leuker.

      Maar mijn man wil niet terug naar de oorpsronkelijke naam Woud, met de T
      er achter die er in de loop van de tijd bij gekomen is vindt hij de naam
      veel mooier:-)) Leuk is altijd als mensen vragen met d of t? Beide is
      dan ons antwoord, niet dat het dan altijd goed komt want dan wordt er
      ook nogal eens vragend gekeken:-)

      groet, Hinke Woudt-Westra
      (Woud-Westrga)

    • Show all 19 messages in this topic