      From: johanpetermels
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, October 01, 2008 10:20 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] namen vanaf 1811

      Zou het mogelijk kunnen zijn dat een naam aangenomen in 1811 daarna
      toch nog veranderd?
      Dat bijvoorbeeld de naam Hemstra later wordt Heemstra of Hiemstra?
      Het zou mijn opzoekingen een stuk(je) makkelijker maken met het
      antwoord op deze vraag.

      Groet, Johan M

      __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 2911 (20080229) __________

      http://www.eset.com