      Van: Johannes Zwart
      Datum: 23-9-2008 12:35:33
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Friesland-genealogy] Wie kan mij een antwoord geven

      Hallo FEIKE,

      Ik denk dat je daarvoor de geboorteakte van Frans in moet kijken, of
      misschien is de moeder van frans na de geboorte met een boomsma gehuwd en
      heeft hij de jonge frans later als de zijne erkend / gewettigd tijdens het
      huwelijk, ikl noem zo maar wat de mogelijkheden zouden kunnen zijn, groetnis
      johan