45034Re: Folckert Harmens x OSW 1697 Jantien Egberts.

  • Egbert Lantinga
    Sep 3, 2008
      Beste Tjeerd,
      Er is veel meer te vinden in het Nedergerecht van Ooststellingwerf,
      maar daar zijn geen uittreksels van. Ik heb alleen van de microfiches
      met uittreksels duplicaten bij het CBG laten maken. Van vrijwel al mijn
      Ooststellingwerfse voorouders heb ik de afstamming terug tot ca. 1600.
      Dat was een kwestie van enkele dagen fiches "doorploegen" in de
      studiezaal van het CBG (met name de Weesboeken na 1677 en de
      Proclamatieboeken na 1632) en daarna thuis weer verder met de
      uittreksels van de oudere Wees- en Proclamatieboeken en die van de
      Sententies 1627-1653.

      Groet,
      Egbert

      > Soms zijn er gewoon niet meer gegevens te vinden.
    • Show all 8 messages in this topic