      From: Douwe Stellinga <douwe@...>
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] Digitaal archief Noord Brabant
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Date: Sunday, August 31, 2008, 9:11 PM

      Dag Joke,

      Ik heb even gauw gekeken. Ziet er goed uit! Sinds wanneer is het
      regionaal archief Tilburg on line? Vreemd dat Raamsdonk niet op die
      manier via BHIC te vinden is, vind ik toch wel, of??

      Aangezien ik in Hooge Zwaluwe woon, ben ik blij, dat ook die Brabanders
      snel zijn�

      Bedankt!

      Douwe

      From: L.Bijlsma <el.bee1@kpnplanet. <mailto:el.bee1% 40kpnplanet. nl> nl>
      To: "Frieslandgroep" <Friesland-genealog y
      <mailto:Friesland- genealogy% 40yahoogroups. com> @yahoogroups. com>
      Date: Tuesday, August 19, 2008, 4:29 PM

      Dag Douwe,

      Toch nog even een reactie. Het kwam bij mij niet zo vriendelijk over en
      wel heel erg chauvinistisch: -) Des te beter als dat niet de bedoeling
      is geweest.
      Als ik me niet vergis zijn er voor Friesland in record-tempo gegevens op
      internet gezet i.v.m. simmer 2000 (excuses als ik dit fout schrijf). Dat
      is ook de reden waarom sommige aktes erg summier op het net staan maar
      dit wordt gelukkig aangevuld. Andere archieven zijn dan wat later
      begonnen maar hebben dan wel (bijna) alles uit de akte op het net gezet.
      En dan neem ik als voorbeeld www.drenlias. nl.
      Maar gelukkig, we hoeven ze niet te vergelijken: het enige wat we moeten
      doen is genieten van wat al die vrijwilligers voor ons gemak doen.

      Dus nogmaals: wees er blij mee en geniet er van.

      Met vriendelijke groet,
      Lineke Bijlsma, g��n Friezin maar Drentse;-))
      .

      From: Douwe Stellinga
      Van: Friesland-genealogy <mailto:Friesland- genealogy% 40yahoogroups.
      com>