45016Re: Sybe Jacobs, Tietjerksteradeel

  • Tjeerd P. Inia
    Sep 2, 2008
      Beste Wiesje,

      Ik denk dat je gelijk hebt dat Tjeerd Sybes een zoon is van Sybe
      Jacobs en Dieuwke Harkes, zeker als je kijkt naar de namen van de
      kinderen van Tjeerd Sybes en Dieuwke Durks.

      Maar voorgaande is geen "hard" bewijs, heb je een andere bron
      gevonden die dit bevestigd? Ik ben benieuwd op grond waarvan je dit
      zo zeker stelt. Wat mij betreft zijn de ouders Sybe Pyters en Aukje
      Theunis nog steeds een mogelijkheid.

      met vriendelijke groet,

      Tjeerd P. Inia
      http://home.12move.nl/tp.inia