44992Re: Geesje Claaszen

  • johanpetermels
    Aug 31 2:00 AM
      Beste Egbert,

      Ik ben als jongeling in dit vak al maanden bezig geweest om de
      ouders van Willempje te vinden. Nu een "inkoppertje" zal mij zeker
      plezieren. Stilletjes hoop ik nog steeds een Ydes tegen te komen.

      Ondertussen ben ik aan het zoeken naar de authorisatieboeken, maar
      ik kan nog geen link vinden. Misschien wil je mij daar ook een zetje
      in de rug geven?

      Dank je wel en groet, Johan

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Egbert Lantinga"
      <egbert.lantinga@...> wrote:

      > Beste Johan,
      > Ik weet niet of je dit eerst zelf wilt uitzoeken, maar ik heb
      inmiddels
      > met 100% zekerheid de namen van de ouders van Arent Coenes en de
      > grootouders van moederszijde.
      >
      > Groet,
      > Egbert

    • Show all 13 messages in this topic