      From: ijsvogel54
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, August 28, 2008 7:54 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: Remmelt Ellen en Jan Ellen en Holtrop-Hemelgaart.

      Beste Margaret,Tjeerd en Johan,

      Ik ben net thuis en las jullie berichten. Bedankt voor deze
      informatie. Ik zal de site van de Afuk winkel zo meteen bezoeken en
      kijken of ik het jierboekje kan kopen.
      Margaret ik heb bij Ype Bernardus Holtrop zijn doop als ouders staan
      volgens Tresoar Bernardus Jans Holtrop en Grietje Broers en geen
      Jantje Boers. Grietje wordt door de kinderen n.l ook vernoemd.

      Er is ook een Trijntje Jans Holtrop die met een Rintje Oenema trouwt
      uit St. Johannesga.Zoon van Kleis Harmens Oenema en Neltje Rintje
      Sietsma. Familie van jou Tjeerd?

      Nogmaals tige tank,
      Afke Aardema

      Het lijkt er op dat het boek(je) nog te koop is, zie