      From: Nynke van den Hooven
      Sent: Tuesday, August 05, 2008 7:25 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] Re: Gmail ontvangst

      Lijstgenoten,

      Van de Yahoo helpdesk kreeg ik het onderstaande antwoord m.b.t.
      Yahoo-groepsmail aan Gmail-gebruikers:
      ""gmail" recognizes the sender of their message as them, and does not send a
      copy to them."
      M.a.w. Gmail stuurt een afzender geen kopie door van het door hem/haarzelf
      naar de groep gezonden bericht.
      Ik heb geïnformeerd of daar een oplossing voor is (bij Yahoo óf bij Gmail).

      Wordt vervolgd.

      Met vriendelijke groet,
      Nynke van den Hooven
    • Show all 12 messages in this topic