44695Re: [Friesland-genealogy] Re: kleur/mail OT was Jan, Hinke en Johannes

  • Hinke
    Aug 4, 2008
      Jan, het probleem bestaat al sinds ik gmail gebruik. En ik zie net dat
      Irene het zelfde probleem heeft en zegt dat er niets aan te doen is.
      Op de site lezen weet ik, maar dat vind ik juis zo lastig, het is gewoon
      gemakkelijker wanneer alles gewoon in mijn mail binnenkomt:-))

      groet, Hinke.

    • Show all 12 messages in this topic