44664RE: [Friesland-genealogy] hulp

  • Fr@ns Krom
    Aug 2, 2008
      Beste Miep,

      Het zou vor mij wat makkelijker zijn om er ook wat meer data, plaatsen en namen bij van bijv kinderen bij te hebben. Als je wil kun je mij, via mij prive-emailadres, een overzichtje sturen met de namen en de data die je hebt incl plaatsen zodat ik eens voor je kan kijken waar je evt. zou kunnen zoeken.

      Mvg.
      Frans

      Website: www.familiewiersema.nl

      Inmiddels zijn er 4.741 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).