      From: Jan Draijer
      Sent: Friday, August 01, 2008 11:07 PM
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: Re: [Friesland-genealogy] opzoekvraag Barradeel

      Goeie avond,

      Graftombe.nl geeft het volgende antwoord. Wijnaldum, graf nr. 45.
      45 Ozinga Jeltje
      45 Zijlstra Jelle 04-07-1855 22-04-1919

      Jeltje is vrijwel zeker Jeltje Simons Ozinga die in 1916 is overleden te
      Leeuwarden. Deze Jeltje hoort bij de familie van mijn vrouw. Jelle was mij
      nog niet bekend.
      Er is nog een klein probleempje met het geboortejaar van Jelle. Tresoar
      geeft 4 juli 1854

      Met vriendelijke groet,

      Jan Draijer, Kolhorn
      www.jwdraijer.nl/gen met aanvullende gegevens betreffende de familie Ozinga