44645Re: [Friesland-genealogy] Re: Translation for "huislieden" and "doopheffer"

  • Irene Visser
    Aug 1 10:56 AM
      Hoi Nynke,

      wat moet ik me daar bij voorstellen, gingen ze steeds per paard en wagen
      van het ene bedrijf naar het andere?
      Ben het ook wel een tegengekomen, maar er verder niet opgelet. Altijd
      gedacht ok huislieden, echtpaar/samenwonend.

      groetjes Irene.