44632RE: [Friesland-genealogy] hulp

  • Fr@ns Krom
    Jul 31, 2008
      Hallo Miep,

      Als je iemand z'n beroep wil weten zul je in het archief van amsterdam moeten zoeken. Je kunt ook lid worden van de Noord-Hollandgroep. En dan hulp vragen.

      Het antwoord voor Duitsland daar kom ik op terug.
      Mvg.
      Frans

      Website: www.familiewiersema.nl

      Inmiddels zijn er 4.741 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).