      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com [mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens Fr@ns Krom
      Verzonden: dinsdag 29 juli 2008 15:25
      Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re:[Friesland-genealogy] hulp

      Hallo Miep,

      In het archief van Amsterdam kun je 197 hits vinden met de combinatie w*n*op

      https://ngz. <https://ngz.stadsarchief.amsterdam.nl/archieven/archiefbank/indexen/doopregisters/zoek/index.nl.html> stadsarchief.amsterdam.nl/archieven/archiefbank/indexen/doopregisters/zoek/index.nl.html

      Mvg.
      Frans

      Website: www.familiewiersema.nl

      Inmiddels zijn er 4.741 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).

      _____

      Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl> vandaag nog!