44277Re: [Friesland-genealogy] Onbekende vader

  • veenstrasport@zonnet.nl
    Jul 2, 2008
      Beste Klaas en medelijstgenoten,

      Ook in die tijd was er sprake van incest. Uit onderzoek weet ik dat
      familieleden en de eventuele verwekker soms werden gespaard, zogenaamd
      in het belang van de familie. Hoe bizar dit ook klinkt.... Dit kwam in
      die tijd vaker voor dan menigeen denkt.
      Je kunt in tresoar gaan kijken in de notariele akten of de criminele
      sententies of er wellicht een link is.

      groetnis
      hendrik

    • Show all 17 messages in this topic