      From: Kees Braaksma
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, June 25, 2008 3:27 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: hulp gevraagd

      Hallo Dirk,

      Via de DTBL van de kerken is dat ws niet te vinden.

      Van Kollum zijn de doopboeken bewaard vanaf 1696 (dus er kunnen nog
      meer kinderen geboren zijn voor Aaghte (1697)).
      En de trouwboeken zijn bewaard gebleven vanaf 1718.
      Begraafboeken zijn er helemaal niet van Kollum.

      Mvg,
      Kees

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "dirk van der schaaf"