4415Re: [Friesland-genealogy] Atema/Attema

  • menno.vanderhauw@engelhard.com
    Mar 5, 2001
      Bert,

      Tussen mijn voorvaderen heb ik ook Attema's zitten; zij het in een verre
      zijtak.

      Het gaat om :

      Dieuwke Piers Attema (ged. 29-07-1814 te Makkum) x Tjerk Luitjens vd Veen

      Zij is een dochter van Pier Piers Attema (Ottema) (ged te Piaam 29-03-1786)
      en Hinke Meintes Friso (geb. te Makkum 27-01-1786)

      Hij is weer een zoon van Pier Feites Attema en Ynskje Sijbolts Sikkema

      Groetjes

      Menno