44069Re: Wytske Jacobs uit Oostermeer

  • klaaspera
    Jun 15, 2008
      Hallo Margaret,

      Wat betreft de vernoeming, weet ik zo 1-2-3 geen oplossing. Het
      patroniem van Wytske komt terug in de voornaam van haar vader, ze is
      in 1743 geboren, maar de namen van de grootouders komen niet terug bij
      de kinderen van Wytske. Wie verschaft ons raad? Zijn er uitzonderingen
      op de vernoemingsregels?

      Met vriendelijke groeten,

      Klaas Pera

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, blauwe- parel
      <blauwe_parel@...> wrote:

      > Klaas,
      >
      > Je bent geweldig! Wat goed van je om even via familysearch te
      kijken. Dat ik er zelf niet op kwam!

      > Jacob Jacobs wordt ook nog Cobes Cobes/Copissen/Jacobusses genoemd
      vond ik op Tresoar.

      > Maar hoe weet ik dat dit de ouders zijn van 'mijn' Wytske Jacobs? Ik
      ben geen kinderen van Wytske tegen gekomen met de naam Susanna... of
      zelfs Paulus.

      > Vriendelijke groet,
      >
      > Margaret
    • Show all 15 messages in this topic