44057Jan Everts en Tettje Wiebes

  • Jannie Westra
    Jun 13, 2008
      Hallo,
      Wie kan mij verder helpen met de ouders van: Tet(t)je of Fetje Wiebes (Wijbes) en Jan Everts (Veenstra)
      Opsterland, huwelijken 1770
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 28 oktober 1770 in Hemrik
      Man : Jan Eeverts afkomstig van Hemrik
      Vrouw : Tettje Wybes afkomstig van Hemrik
      Gestandaardiseerde namen: JAN EVERTS en TETJE WIEBES
      Bron: Collectie Doop-, Trouw-, Begraaf- en Lidmatenboeken(DTBL)
      Trouwregister Hervormde gemeente Lippenhuizen Terwispel Hemrik 1747-1811
      Inventarisnr.: 567
      Ik denk dat de ouders van Jan Everts:
      Evert Joukes en Jiskjen Hendriks
      Kan iemand dat voor mij bevestigen