4373Re: [Friesland-genealogy] Dirk Boomsma

  • Tjitte en Petra Kooy
    Mar 2, 2001
      Hallo Dirk,

      In mijn gegevens kom ik een Fokke Dirks Boomsma tegen.

      Fokke Dirks Boomsma, geb. rond 1798, overleden op 24 oktober 1881.
      Hij is getrouwd te gem. Dantumadeel op 26 augustus 1827 met
      Antje Brants Wijnga, overleden te gem. Tietjerkstradeel op 21 januari 1890.
      Uit dit huwelijk:
      - Pieter Boomsma, geboren te gem. Tietjerkstradeel op 14 januari
      1829.
      - Trijntje Boomsma, geboren op 11 juli 1833.
      - Hiltje Boomsma, geboren te gem. Tietjerkstradeel op 28 november
      1835.
      - Adriana Boomsma, geboren te gem. Tietjerkstradeel op 22 mei 1838.
      - Martje Fokkes Boomsma, geboren voor 16 augustus 1844, zie 43.
      Is dit misschien een broer van Willem??

      Met vriendelijke groet
      Tjitte Kooy