4367Re: [Friesland-genealogy] Fw: Genealogie Spandaw

  • Appy De Vries
    Mar 2, 2001
      Hallo Greet;
      Huwelijksakte 21-07-1850;
      Sible Botes Spandaw [30j]* Heerenveen;
      zonder beroep! vandaar Amsterdam?en
      Anna Lichtevoort [25j] * te Leeuwarden
      dochter van Theunis Lichtevoort en Anna Stapert,
      beide overleden.Ik zal woensdag even sneupen !,
      naar jou hiaten dan hoor je nog van mij .
      Groetjes Appy p.s. ik heb hier een paar A.viertjes,
      die wil ik jou wel sturen dan graag even jou adres mailen.