43363Re: Aaltje Braaksma

  • Kees Braaksma
    Apr 3, 2008
      Hallo Margreet,

      Bedankt voor je aanvullingen.
      Iemand anders had al aangeboden volgende week de acten op te zoeken.
      Niet die van Sjoukje Braaksma, zou ik fijn vinden als die 2 acten dan
      ook even ingekeken werden!

      Sjoukje is inderdaad ook nog een onbekend persoon voor me. Maar of ze
      een ongehuwde moeder was? Ik weet het niet!

      De huwelijkacte van Aaltje zal het uitwijzen!

      Mvg,
      Kees

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "reyacta" <mvh@...> wrote:

      > Hoi,
      >
      > Wel, je kunt vragen of iemand de aktes nakijkt.
      > Misschien kom ik er binnenkort aan toe.
      >
      > Huwelijksakte Leeuwarden, 1840
      > Man : Fokke Ferwerda
      > Vrouw : Aaltje Braaksma
      > Datum : 17 mei 1840, akte nr. 54
      >
      > Overlijdensakte Leeuwarden, 1893
      > Aangiftedatum 20 oktober 1893, akte nr. 441
      > Aaltje Braaksma, overleden 20 oktober 1893, vrouw
      > Oud 79 jaar, weduwe
      >
      > Intussen vond ik wel een Sjoukje Braaksma, misschien een ongehuwde
      > moeder? en Aaltje niet aangegeven?
      >
      > Huwelijksakte Leeuwarden, 1820
> [...]
    • Show all 22 messages in this topic