      Vrouw : Aaltje Braaksma
      Datum : 17 mei 1840, akte nr. 54

      Overlijdensakte Leeuwarden, 1893
      Aangiftedatum 20 oktober 1893, akte nr. 441
      Aaltje Braaksma, overleden 20 oktober 1893, vrouw
      Oud 79 jaar, weduwe

      Intussen vond ik wel een Sjoukje Braaksma, misschien een ongehuwde
      moeder? en Aaltje niet aangegeven?

      Huwelijksakte Leeuwarden, 1820
      Man : Paulus Sander
      Vrouw : Sjoukje Braaksma
      Datum : 2 januari 1820, akte nr. 3

      Overlijdensakte Leeuwarden, 1829
      Aangiftedatum 21 april 1829, akte nr. 179
      Sjoukje Braaksma, overleden 19 april 1829, vrouw
      Oud 44 jaar, gehuwd

      Overlijdensakte Leeuwarden, 1842
      Aangiftedatum 6 oktober 1842, akte nr. 599
      Paulus Sander, overleden 6 oktober 1842, man
      Oud 80 jaar, weduwnaar
      (eerder van Dieuwke Reinders, x 1794, ovl 1814).

      mvg margreet

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Kees Braaksma"
      <braaksma444@...> wrote:

      > Hallo Richard,
      >
      > Bedankt voor je bijdrage!
      > Die 5 kinderen had ik inderdaad ook al, maar daar kom ik niet verder
      > mee. En de huwelijksacte en bijlagen zijn een hele goede optie, maar
      > ik woon zowel ver van Leeuwarden als van het CBG!

    • Show all 22 messages in this topic