43361Re: [Friesland-genealogy] Re: Aaltje Braaksma

  • René Duba
    Apr 2 1:09 PM
      On 2 Apr 2008 at 10:14, Kees Braaksma wrote:

      > Mogelijk is Aaltje een weeskind, want haar man werd in 1813 in Nieuw
      > Stads Weeshuis in Leeuwarden geboren.
      > Misschien hebben ze elkaar daar leren kennen.

      Hallo Kees,

      die mogelijkheid was ook even bij mij opgekomen toen ik dat
      las. Vermoedelijk schept "wees zijn" wel een band, dus het zou
      best kunnen. Hadden weeshuizen niet boeken waarin van alles
      werd vastgelegd? Als dat nou bewaard is gebleven...

      René
    • Show all 22 messages in this topic