43344Re: Aaltje Braaksma

  • Hilda H. Smit-Brouwer
    Apr 2, 2008
      Dag Kees,

      Ik val zo in deze discussie en weet niet of je iets aan het volgende nog hebt. Dit heb ik in mijn database staan. Volgende week ga ik een paar uurtjes naar het archief in Leeuwarden en wil daar wel huwelijksacten of bijlagen voor je inzien.

      A : Aaltje Ynzes Braaksma, gehuwd Jan Haanstra.

      Zij had kind :

      B.1 : Grietje Jans Haanstra, geboren in Oostdongeradeel op 7 Augustus 1842, gestorven in Barradeel, 72 jr. (72) op 1 December 1914, gehuwd Sijtse Pieters ALKEMA, op 8 September 1866 in Barradeel, (56) (geboren op 12 Januari 1820 in Franeker en gestorven op 20 Januari 1889 in Tzummarum, 69 jr., zoon van Pieter Pieters ALKEMA en ANTJE JANS KRAMER), Timmerknecht.

      Groetjes, Hilda H.