43342Re: Aaltje Braaksma

  • Kees Braaksma
    Apr 1, 2008
      Hallo René,

      Leuk dat je mij nu helpt! Ben je al verder gekomen met de naam
      Duba/Duwer?

      Ik heb alle Aaltjes afgezocht, maar ze vallen allemaal af!

      Aaltje Ynzes Braaksma
      geboren Ternaard (Westdongeradeel) 4 september 1812
      overleden Oostdongeradeel 8 september 1851 (39 jaar, weduwe)
      x Dokkum 6 juli 1833
      Jan Haanstra
      geb. 1808
      overl. Oostdongeradeel 29-11-1845 (37 jaar, gehuwd)

      Wat de twee Antjes betreft, heb ik dit:

      Antje Lubberts Braaksma
      geboren Ternaard (Westdongeradeel) 31 maart 1813
      overleden Westdongeradeel 19 februari 1874 (60 jaar, gehuwd)

      Antje Beernts Braaksma
      geboren Anjum (Oostdongeradeel) 29 januari 1813
      overleden Anjum (Oostdongeradeel) 4 februari 1813 (6 dagen)
      Antje Berends Braaksma
      geboren Anjum (Oostdongeradeel) 9 april 1814
      overleden Oostdongeradeel 31 maart 1860 (46 jaar, weduwe)

      Groeten,
      Kees

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "René Duba" <duba@...>
      wrote:

      > ik zie wel een ander jaar:
      >
      > Geboorteakte Westdongeradeel (mairie Ternaard), 1812
      > Aangiftedatum 5 september 1812, akte nr. 42
      > Aaltje Braaksma, geboren 4 september 1812
      > Dochter van Ynze Jans Braaksma en Grietje Jacobs
      >
      > of misschien een verschrijving? 1813 zou kunnen voor 79 jr.
      >
      > Geboorteakte Westdongeradeel (mairie Ternaard), 1813
      > Aangiftedatum 2 april 1813, akte nr. 14
      > Antje Braaksma, geboren 31 maart 1813
      > Dochter van Lubbert Jans Braaksma en Jakobje Ottes
      >
      > Geboorteakte Oostdongeradeel (mairie Anjum), 1813
      > Aangiftedatum 29 januari 1813, akte nr. 8
> [...]
    • Show all 22 messages in this topic