4332RE: [Friesland-genealogy] Marten Bink

  • r.varkevisser
    Mar 1, 2001
      Ger,

      deze misschien ??, kennelijk een transcriptie-fout.

      Geboorten regio 12: west Friesland

      Geboorteakte Sneek
      Aangiftedatum 7 april 1875, akte nr. 111
      Marten Brink, geboren 5 april 1875
      zoon van Jakob Brink en Riemke Stuvenberg

      Roelof