43258RE: [Friesland-genealogy] Naar de Bolle

  • Jos
    Mar 28 2:53 AM
      Rienk, de Noord-Hollandse Bullo(o)per (Bul=stier) kon zien waar hij moest
      zijn, de boer plaatste ’n merkteken bij z’n boerderij.

      Lijkt mij niet zo omslachtig, toch?

      Dit zal men in Fryslân niet anders hebben gedaan. (neem ik aan)

      Het beroep is waarschijnlijk eerder uitgestorven dan jij geboren bent J

      Groet,

      Jos Buisman