42486Paddenburg/ Aupers

  • Bert Hemrika
    Feb 3, 2008
      Ik zoek informatie over het echtpaar (de personen) Johannes Timon/ Timotheus
      Paddenburg ( 1814 Leiden) en Maria Elisabeth Aupers (1816 Leeuwarden). Ik
      kan hun geboortes niet vinden en ook hun huwelijk niet. Ze waren een
      echtpaar. Er komt een dochter: Wilhelmina Johanna Maria Paddenburg, in 1843
      geboren in Leiden. Ook van haar kan ik de geboorte niet vinden. Zij trouwt
      in 1882 in Amsterdam met George Laurens Johan Preller.(1846 Dokkum) Er zijn
      dus relaties met Friesland en met Zuid-Holland.

      Ziet iemand een aanknopingspunt?

      Bert Hemrika, s.hemrika@...