42131Re: Huwelijk van Dijk Reitsma voor Ruud

  • p_j_de_wit
    Jan 9, 2008
      Beste Ruud,
      Hinke was mij blijkbaar net voor, maar ik heb de originele akte
      ingezien. Ik kan bevestigen dat vader bruidegom is Poppe van Dijk.
      Moeder bruidegom lees ik niet Antje Hendriks de Boer, maar Lutje
      Hendriks de Boer (geen Antje maar Lutje dus).
      Groeten, Peter

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Ruud Hijlkema"
      <rudolfhijlkema@...> wrote:

      > Hallo Hinke,
      >
      > Geweldig, ik weet het nu zeker, hij behoort tot onze van Dijk tak.
      >
      > Zijn vader werd geboren in Lemmer, en vertrok naar Oldemarkt.
      >
      > Jacob blijft niet in Lemmer want hij krijgt samen met Antje Reitsma
      kinderen
      > in Zwolle.
      >
      > Ik wil je hiermee hartelijk bedanken voor de genomen moeite om de
      akte voor
      > mij in te zien.
      >
      > Met vriendelijke groet,
      >
      > Ruud.
      >
      > _____

      Lemmer,
      > dochter van Geert (?) Tjalles Reidsma overleden en Sjoerdje
      Hermanus ??,
      > winkeliersche wonende te Lemmer.
      >
      > Voor de goede namen heb ik de geboorte van Antje maar even van
      Tresoar