41969RE: [stamboom_drenthe] Stamboom op Internet

  • Jaap Niemeijer
    Dec 30, 2007
      Beste Rita Vreeken,

      Als je te weinig plaats hebt om je Nederlandse familie te publiceren, waarom gebruik je dan niet

      gewoon een pakket, waarin je voldoende ruimte krijgt om je zelf gemaakte producties te publiceren.

      Het hóeft niet zo duur te zijn. Voor € 25,00 excl.btw per jaar kun je al 2500 MB tot je beschikking krijgen met een eigen domeinnaam en diverse uitbreidingsmogelijkheden, eigen e-mailadressen en wat dies meer zij. En niet onbelangrijk: een heel goede support in het Nederlands, duidelijk en snel. En je hoeft je bezoekers niet eerst verplicht te laten worden om jouw genealogieën te bekijken. En dat is toch waar we hier mee bezig zijn?

      Er zullen er meer zijn, maar ik gebruik Hosting2GO, te zien op www.hosting2go.nl tot mijn volle tevredenheid.

      Met vriendelijke groet,

      Jaap Niemeijer

      Schutstraat 80-14