41961Stamboom op Internet

  • Rita Veeken - Ritsma
    Dec 29, 2007
      Hallo allemaal,

      Ik ben een paar maanden geleden begonnen mijn stamboom op het internet te zetten. Al snel bleek dat ik op die manier te weing plaats heb. Ik kreeg echter een email dat mijn stamboom al op internet is gezet door myheritage.com.
      Voor zover ik weet is het beschermd, dwz dat je lid moet worden als je het wil zien. Het staat op http://www.myheritage.com/FP/home.php?s=320793

      Het gaat over voorouders uit Friesland (omg Drachten), Groningen, (omg Middelstum, Kantens) Drenthe (omg Hoogeveen), Overijssel (omg Nieuwleusen) en de familie van mijn man, waarmee ik nog niet zo ver ben uit Noord Holland, (omgeving Hoorn, en Noord Brabant (omg Almkerk)

      Als je er niet op kunt komen en je wil toch een kijkje nemen, stuur je me maar een mailtje, dan nodig ik je uit en kun je lid worden.

      Groetjes, Rita