      From: "Jantsje Pasma" <jannpasma@...>
      To: <friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Thursday, December 20, 2007 8:32 AM
      Subject: RE: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp nodig)

      goede tip, bedankt. Ik kan het altijd proberen. o,maar mag dat wel daar
      foto's van boeken nemen?

      Groetjes, jantsje

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: jvoosten@...: Wed, 19
      Dec 2007 13:12:13 +0100Subject: RE: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp
      nodig)

      Nog een hint:Wanner je over een goede digicamera beschikt is het werkbaar om
      gewoonfoto's van de pagina's te maken.Zodra je hebt gebruikt hebt wat van
      belang is delete je de foto's.Dichtbij stelt wel eisen aan je camera dus
      gewoon proberen.JanIf you receive this message in error, please immediately
      delete it andnotify the sender. As jo dit berjocht by fersin krigen hawwe,
      freegje wy jo freonlik dit destjoerder te sizzen en it berjocht fuort te
      smiten._____ Van:
      Friesland-genealogy@yahoogroups.com[mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com]
      Namens A.G MusquetierVerzonden: woensdag 19 december 2007 10:10Aan:
      Friesland-genealogy@yahoogroups.comOnderwerp: Re: [Friesland-genealogy]
      fokko:(Re: hulp nodig)Hallo JantsjeDat zijn meerdere boeken (3) , en zijn al
      jaren niet meer te koop, het staatin Tresoar op de studiezaal dus het is
      alleen mogelijk om het daar in tezien of het te copieeren/laten copieeren,
      maar gezien het aantal pagina'szal dat een kostbare zaak worden. het is maar
      wat je er voor over hebt maarje hebt natuurlijk wel gelijk hele familie's ,
      Piet Nieuwland was devroegere archivaris , en wat mooi is ook alle gegevens
      van de secundairebronnen staan er in zoals weesboeken , nedergerecht enz.
      alles wat eigenlijkmet de inwoners voor 1811 Tietjerksteradeel te maken
      heeft. Met vriendelijke groetenAnton Musquetier Op
      www.altijdstrijdvaardig.nlvind u meer dan honderdduizend toevallige
      vondsten,ook wil ik voor u copieen maken van stukken uit de archieven in
      Friesland.----- Original Message ----- From: jantsje68 To:
      Friesland-genealogy
      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>@yahoogroups.com Sent:
      Wednesday, December 19, 2007 9:16 AMSubject: [Friesland-genealogy]
      fokko:(Re: hulp nodig)Hoi Fokko,handig zo'n boek.Kan je die gewoon kopen bij
      de boekenwinkel?Hoe heet het? Ik heb dankzij jouw gegevens al weer een paar
      meer data gevonden.Groetjes, jantsje--- In Friesland-genealogy
      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>@yahoogroups.com, fokko
      kloostra <fokko_kloostra@...> wrote:>> Jantsje> > Uit de gegevens van
      P.Nieuwland> Hierin worden alle personen voor 1811 in Tietjerksteradeel
      genoemd> Boek heb ik in mijn bezit.> Gebruik hem veel voor mijn onderzoek
      naar de Harste een buurtschap onder Suameer.> groetjes > Fokko Sumar>
      > ----- Ursprüngliche Mail ----> Von: jantsje68 <jann@...>> An:
      Friesland-genealogy
      <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>@yahoogroups.com> Gesendet:
      Freitag, den 14. Dezember 2007, 12:17:59 Uhr> Betreff: [Friesland-genealogy]
      fokko:(Re: hulp
      found in this incoming message.Checked by AVG Free Edition. Version: 7.5.503
      / Virus Database: 269.17.4/1189 - Release Date: 18-12-200721:40[Non-text
      portions of this message have been removed]_____ Mijn Postvak In wordt
      beschermd door SPAMfighter2145 spam-mails zijn er tot op heden
      geblokkeerd.Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl>
      vandaagnog! [Non-text portions of this message have been removed]

      19:37
    • Show all 10 messages in this topic