41889RE: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp nodig)

  • Jantsje Pasma
    Dec 19, 2007
      goede tip, bedankt. Ik kan het altijd proberen. o,maar mag dat wel daar foto's van boeken nemen?

      Groetjes, jantsje

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: jvoosten@...: Wed, 19 Dec 2007 13:12:13 +0100Subject: RE: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp nodig)

      Nog een hint:Wanner je over een goede digicamera beschikt is het werkbaar om gewoonfoto�s van de pagina�s te maken.Zodra je hebt gebruikt hebt wat van belang is delete je de foto�s.Dichtbij stelt wel eisen aan je camera dus gewoon proberen.JanIf you receive this message in error, please immediately delete it andnotify the sender. As jo dit berjocht by fersin krigen hawwe, freegje wy jo freonlik dit destjoerder te sizzen en it berjocht fuort te smiten._____ Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com[mailto:Friesland-genealogy@yahoogroups.com] Namens A.G MusquetierVerzonden: woensdag 19 december 2007 10:10Aan: Friesland-genealogy@yahoogroups.comOnderwerp: Re: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp nodig)Hallo JantsjeDat zijn meerdere boeken (3) , en zijn al jaren niet meer te koop, het staatin Tresoar op de studiezaal dus het is alleen mogelijk om het daar in tezien of het te copieeren/laten copieeren, maar gezien het aantal pagina'szal dat een kostbare zaak worden. het is maar wat je er voor over hebt maarje hebt natuurlijk wel gelijk hele familie's , Piet Nieuwland was devroegere archivaris , en wat mooi is ook alle gegevens van de secundairebronnen staan er in zoals weesboeken , nedergerecht enz. alles wat eigenlijkmet de inwoners voor 1811 Tietjerksteradeel te maken heeft. Met vriendelijke groetenAnton Musquetier Op www.altijdstrijdvaardig.nlvind u meer dan honderdduizend toevallige vondsten,ook wil ik voor u copieen maken van stukken uit de archieven in Friesland.----- Original Message ----- From: jantsje68 To: Friesland-genealogy <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>@yahoogroups.com Sent: Wednesday, December 19, 2007 9:16 AMSubject: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp nodig)Hoi Fokko,handig zo'n boek.Kan je die gewoon kopen bij de boekenwinkel?Hoe heet het? Ik heb dankzij jouw gegevens al weer een paar meer data gevonden.Groetjes, jantsje--- In Friesland-genealogy <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>@yahoogroups.com, fokko kloostra <fokko_kloostra@...> wrote:>> Jantsje> > Uit de gegevens van P.Nieuwland> Hierin worden alle personen voor 1811 in Tietjerksteradeel genoemd> Boek heb ik in mijn bezit.> Gebruik hem veel voor mijn onderzoek naar de Harste een buurtschap onder Suameer.> groetjes > Fokko Sumar> > ----- Urspr��ngliche Mail ----> Von: jantsje68 <jann@...>> An: Friesland-genealogy <mailto:Friesland-genealogy%40yahoogroups.com>@yahoogroups.com> Gesendet: Freitag, den 14. Dezember 2007, 12:17:59 Uhr> Betreff: [Friesland-genealogy] fokko:(Re: hulp nodig)----------------------------------------------------------No virus found in this incoming message.Checked by AVG Free Edition. Version: 7.5.503 / Virus Database: 269.17.4/1189 - Release Date: 18-12-200721:40[Non-text portions of this message have been removed]_____ Mijn Postvak In wordt beschermd door SPAMfighter2145 spam-mails zijn er tot op heden geblokkeerd.Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl> vandaagnog! [Non-text portions of this message have been removed]