41244RE: [Friesland-genealogy] Bosscha, NEderlandse Heldendaden.

  • Irene Visser
    Nov 14, 2007
      Dag Cor,

      ik print de mail uit, weet ik wat ik nodig heb. En hoop er binnenkort heen te gaan. Want het begint nu wel leuk te worden.

      Maar ik kan het dus gewoon aan het personeel vragen en die maken copieën voor mij?

      groetjes Irene.

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: cj.seinstra@...: Wed, 14 Nov 2007 18:53:57 +0100Subject: Re: [Friesland-genealogy] Bosscha, NEderlandse Heldendaden.

      Irene,nee ik heb het boek niet.Het is in Tresoar ter inzage, niet te leen.Het boek mag niet op het copieerapparaat (voor 1900).Maar de mensen van de uitleenbalie kunnen wel een kopievoor jou op papier maken met een fotoscanner a 40 Eurocent.Daar kan je op wachten, zo klaar.Nogmaals de gegevens, boek 3 / 2e band heb je nodig :Titel: Neêrlands heldendaden te land, van de vroegste tijden af tot in onzedagen / door J. BosschaAuteur: Johannes Bosscha (1797-1874); Karel Johan Reinier van Harderwijk(1822-1860)Jaar: 1834-1856Uitgever: Leeuwarden : SuringarAnnotatie: krt. (uitsl.)Algemeen register door K.J.R. van HarderwijkOmvang: 3 dl. in 4 bdGOO trefwoord: 4.210 Nederland; Geschiedenis (vorm)Basisclassificatie: 15.70 geschiedenis van EuropaAanvraagnummer: 1523 GAanvraaginfo: Ter inzageMeerdere banden. Raadpleeg leenfunctie BandenlijstNog even Cor,is het boek bij Tresoar, dan ga ik er eens heen om de blz. te copieren.Of heb jij het zelf in bezit?nogmaals groetjes Irene.