      From: "Bart Schuurman" <twinlthr@...>
      To: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Wednesday, November 14, 2007 4:58 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] foto's

      Hallo lui,

      eens een vraag van praktische aard.
      Mijn Westra / van der Wal / de Vries verhaal begint nu zijn eind te
      naderen.
      Heb ook een heleboel grafstenen van een aantal overledenen weten te
      vinden (nietin het minst dankzij graftombe.nl).
      Maar helemaal mooi zou het zijn als ik ook foto's (beeldmateriaal)
      van de mensen zelf te pakken zou kunnen krijgen.
      Probleem is natuurlijk dat ik geen naamdrager ben en dus niet bekend
      ben met de nog levende nakomelingen ... al helemaal niet omdat ik
      zelf in Amsterdam woon en noord-oostfrieslanden noord-westgroningen
      dus niet om de hoek liggen.
      ALs ik zou moeten gaan bellen of schrijven ben ik met deze namen
      natuurlijk gauw een eeuw verder.
      Eigenlijk zou ik dus een advertentie moeten plaatsen in enige bladen
      die men mogelijk leest in die kontreien.
      Kennen jullie er misschien ?

      Groet, Bart

      P.S. Misschien is er iemand van jullie bekend met nakomelingen van
      Jurjen Libbes Westra en Ytje Ganzevoort. Ik denk dan het meest aan
      Rykele, Geert en Ietze Westra. Die zijn-hoe gek t ook klinkt - nog
      niet zo vreselijk lang dood.Dus leven er vast ook nog kinderen van
      hen.