      Van: Ken Vervaart <kenvervaart@...>
      Aan: <Friesland-genealogy@yahoogroups.com>
      Verzonden: woensdag 31 januari 2001 22:39
      Onderwerp: [Friesland-genealogy] Voorvaderen van Geele Eeltjes van der Kooi

      Hallo,

      Ik zit met een probleempje en door tijdsgebrek ben ik niet in staat
      om binnenkort een bezoek te brengen aan het archief in Friesland.
      Daarom is mijn vraag de volgende.

      Kent iemand de voorouders van Geele Eeltjes van der Kooi?
      Deze man is op 10 juni 1905 getrouwd te Leeuwarden met Elske de
      Groot. Zij is in 1884/1885 geboren en gestorven op 15 februari 1957
      te Leeuwarden.
      Ik weet dat er op 13 augustus 1838 te Leeuwarden een Eeltje van der
      Kooi geboren is, maar ik weet dus of dit ook de vader van Geele
      Eeltjes is.
      Ik zou degene die mij over deze personen iets meer kan (en wil)
      vertellen zeer dankbaar zijn.

      Met vriendelijke groeten,

      Ken Vervaart
      http:/homepages.go.com/~ken192