41006Re: Albert Busscher en Johanna van Wagtendonk

  • elsvermij
    Nov 6, 2007
      Beste Ron,

      > Ha, ik zie nu pas dat ik naar je eigen site verwijs. ;-)

      Inderdaad! Dat gebeurt wel eens meer. En ik ben er intussen ook
      achter dat je idee nog juist is ook: ik heb in het
      overlijdensregister van Loosdrecht (of all places) gekeken, en daar
      bleek dat het inderdaad om deze Albert gaat! Binnenkort zet ik hem op
      mijn site erbij!

      Nu hoop ik nog op iemands suggestie of - en zo ja hoe - het echtpaar
      Hendrik Busscher en Maria Anna Schreurmeijer in mijn genealogie past!
      Ook hier een gelijkenis qua namen van de kinderen, en zelfs een
      zoekgeraakte Hendrik, broer van Gerhard, wiens zonen ook in Friesland
      opdoken. Het kan haast niet anders of hij is mijn zoekgeraakte
      Hendrik! (zie mijn vraag - zoek Busscher - in het archief)
      Ik zal deze vraag nog eens in de groep gooien (op mijn vorige poging
      kwam helaas geen enkele reactie!)

      In elk geval bedankt voor de jouwe!
      groet
      Els Vermij