      From: Mieke
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, November 03, 2007 9:50 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Re: botter

      Hallo Johan,
      Hartelijk bedankt voor de aanvullende gegevens van Willem Schokker en
      Aaltje Jongbloed. Nu heb ik nog een vraagje. Grietje Schokker gehuwd
      met Hendrik Botter. Weet u misschien wie de ouders zijn van Hendrik
      Botter? Ik heb nog meer Botter familie leden in mijn bestand, maar weet
      niet goed waar Hendrik thuis hoort.
      Bij voorbaat dank,
      Mieke

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "Johannes Zwart"
      <jzwart@...> wrote:

      > Hallo Mieke,
      >
      > De ouders van Aaltje Jongbloed zijn Johannes Jongbloed en Antje
      Hoekstra.