4083Re: [Friesland-genealogy] ten Cate (Oproer van 1748)

  • Appy De Vries
    Feb 5, 2001
      Jan
      Bedankt voor de reactie .
      Als ik zeker weet dat dit de Jacob Siebes is die met de sweerde onthooft is
      voor de Kanselarij,
      zal ik de Feanster misschien nog raadplegen .Isdit net zoiets als de
      Woudklank?
      Groetnis fan Appy.