40508Re: FW: gebruik informatie

  • mpeeringa
    Oct 2, 2007
      Had ook al geconstateerd dat de site druk werd bezocht en het ook
      niet meer deed. Geduld hebben. Maar we worden wel beloond.
      Want wat ik tot nu toe al gevonden heb!
      Het is genieten. Maar goed, geduld dus.....
      Marcel

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "T. Dolstra" <tabe@...>

      <http://www.archiefleeuwardercourant.nl/>