40498RE: [Friesland-genealogy] Taeke Lubberts

  • Roel Loonstra
    Oct 2, 2007
      Hallo Reid,

      Bedankt voor je info. Ik heb nog wel een vraag over Yfke Cornelis Helder, zij is toch niet de Yfke Gorter waarmee Taeke Lubberts gehuwd was ?

      M.vr.gr. Roel Loonstra

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.comFrom: ReidvanderLeij@...: Tue, 2 Oct 2007 11:00:52 +0200Subject: Re: [Friesland-genealogy] Taeke Lubberts

      Taeke Lubberts is overleden te Leeuwarden (in het Nieuw Sint Anthony Gasthuis) op 1 febr. 1942, en Yfke Cornelis Helder overl. Leeuwarden 27 jan. 1946 (NSAG)met vriendelijke groeten,Reid van der Leij----- Original Message ----- From: Roel Loonstra To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com Sent: Tuesday, September 25, 2007 5:37 PMSubject: [Friesland-genealogy] Taeke LubbertsOp graftombe.nl vond ik een totaal onleesbare grafsteen van onderstaand echtpaar.Wie helpt mij aan de overlijdensdata van dit echtpaar ?Taeke LUBBERTS, geboren op 28 okt 1854 te Leeuwarden, zoon van Gerrit LUBBERTS en Maaike FOKKEMA. Gehuwd op 27-jarige leeftijd op 28 dec 1881 te Leeuwarden met Yfkje GORTER, 25 jaar oud, geboren op 9 mei 1856 te Dokkum, dochter van Cornelis Klaases GORTER en Trijntje Louws STEEGSTRA.M.vr.gr. Roel Loonstra __________________________________________________________Probeer Live Search: de zoekmachine van de makers van MSN!http://www.live.com/?searchOnly=true[Non-text portions of this message have been removed][Non-text portions of this message have been removed]