40192Re: [Friesland-genealogy] Grietje Harmens en Grietje Harmens Slump.

  • Cor
    Sep 5, 2007
      Hallo Tjeerd

      Hier de Grietje parade.
      Succes, Cor Seinstra

      Antwoord: 1855
      Grietje * en won. en + te Eesterga.
      Dr. van wijlen Harmen Pieters Slump en Korneliske Roelofs Kunst.
      Wed. van Tiede Wietzes Oenema.

      Antwoord:1856
      Grietje * en won. en + te Lemmer.
      Dr. van wijlen Harmen Freerks en Trijntje Hyema.
      Wed. van Hette Innes Bontekoe

      Subject: [Friesland-genealogy] Grietje Harmens en Grietje Harmens Slump.

      Beste medegenealogen,

      Wie zou voor mij - bij gelegenheid als hij of zij in Tresoar komt - 2
      overlijdensaktes in willen kijken?
      Het betreft:
      Overlijdensakte Lemsterland, 1855
      Aangiftedatum 7 april 1855, blad nr. 9
      Grietje Harmens Slump, overleden 6 april 1855
      Oud 77 jaar, weduwe
      enOverlijdensakte Lemsterland, 1856
      Aangiftedatum 30 september 1856, blad nr. 17
      Grietje Harmens, overleden 29 september 1856
      Oud 72 jaar, weduwe
      Dochter van Harmen Freerks en niet genoemde moeder
      In elk geval hoop ik, dat vermeld staat met wie zij gehuwd was, terwijl de
      andere gegevens ook welkom zijn.Alvast heel erg bedankt,met vriendelijke
      groeten,Tjeerd Oenema,Hengelo.
    • Show all 5 messages in this topic