40162groningen

  • greetjerem
    Sep 2 5:57 AM
      hallo mede speurders ik ben op zoek naar mijn overgroot moeder die in
      groningen is geboren het gaat om theodora johanna walrecht geboren op
      23-06-1870 zij was getrouwd met hendrik de koning geboren op 13-04-
      1864 in amsterdam ik denk dat ze daar ook getrouwd zijn haar moeder
      heet johanna walrecht geboren op 17-08-1833 er is denk ik geen
      vader.weet iemand of er ook een makkelijke manier is om te zoeken op
      de site van groningen ik kom niet verder bijvoorbaat
      bedankt.vriendelijke groet greetje rem
    • Show all 7 messages in this topic