      From: Krijgsman L.
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Saturday, August 25, 2007 8:03 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] Friesland Krijgsman

      Hallo genealogen,

      Ik zoek verschillende Krijgsman familieleden in Friesland.
      Daar de Tresoar niet altijd aangeeft, bij huwelijken, wie de ouders zijn.
      Kan ik geen geheel van deze families maken.
      Is er iemand die verschillende Krijgsman leden in hun files hebben, en mij
      daar mee willen helpen?

      Bij voorbaat dank.

      P.S. door mijn werkzaamheden is de tijd en of de afstand naar Friesland een
      beetje ver,
      zodoende deze oproep langs deze weg.

      Met vriendelijke groet,

      Leendert Krijgsman