40026Re: [Friesland-genealogy] Jacob Jans Piso x Geeske Jacobs Wouters

  • Anthony Hofstee
    Aug 20, 2007
      Bolsward, dopen, geboortejaar 1792, doopjaar 1792
      Dopeling: Jacob
      Geboren op 4 december 1792 in Bolsward
      Gedoopt op 23 december 1792 in Bolsward
      Kind van Jan Lieuwes en Trintje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1795, doopjaar 1795
      Dopeling: Jacob
      Geboren op 5 februari 1795 in Bolsward
      Gedoopt op 22 februari 1795 in Bolsward
      Kind van Jan Lieuwes en Trijntje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1797, doopjaar 1797
      Dopeling: Jildou
      Geboren op 19 augustus 1797 in Bolsward
      Gedoopt op 3 september 1797 in Bolsward
      Dochter van Jan Lieuwes en Trijntje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1800, doopjaar 1800
      Dopeling: Geiske
      Geboren op 7 maart 1800 in Bolsward
      Gedoopt op 23 maart 1800 in Bolsward
      Dochter van Jan Lieuwes en Trijntje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1801, doopjaar 1801
      Dopeling: Leuwe
      Geboren op 9 september 1801 in Bolsward
      Gedoopt op 24 september 1801 in Bolsward
      Zoon van Jan Lieuwes en Trientje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1803, doopjaar 1804
      Dopeling: Obe
      Geboren op 31 december 1803 in Bolsward
      Gedoopt op 19 januari 1804 in Bolsward
      Zoon van Jan Lieuwes en Trientje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1807, doopjaar 1808
      Dopeling: Siebren
      Geboren op 2 december 1807 in Bolsward
      Gedoopt op 3 januari 1808 in Bolsward
      Kind van Jan Leuwes en Trientje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1810, doopjaar 1810
      Dopeling: Geijske
      Geboren op 14 november 1810 in Bolsward
      Gedoopt op 2 december 1810 in Bolsward
      Dochter van Jan Lieuwes en Triintje Jacobs

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1772, doopjaar 1772
      Dopeling: Siebren
      Geboren op 23 juni 1772 in Bolsward
      Gedoopt op 5 juli 1772 in Bolsward
      Kind van Lieuwe Douwes en Jildou Jans

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1775, doopjaar 1775
      Dopeling: Trijntje
      Geboren op 17 februari 1775 in Bolsward
      Gedoopt op 5 maart 1775 in Bolsward
      Dochter van Lieuwe Douwes en Jildou Jans

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1766
      Dopeling: Jan
      Geboren op 16 juni 1766 in Bolsward
      Kind van Lieuwe Douwes Piso en niet genoemde moeder

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1768
      Dopeling: Douwe
      Geboren op 26 februari 1768 in Bolsward
      Kind van Lieuwe Douwes Piso en niet genoemde moeder

      Bolsward, dopen, geboortejaar 1769
      Dopeling: Jan
      Geboren op 30 september 1769 in Bolsward
      Kind van Lieuwe Douwes Piso en niet genoemde moeder

      Bolsward, huwelijken 1792
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 3 juni 1792
      Man : Jan Lieuwes afkomstig van Bolsward
      Vrouw : Trijntje Jacobs afkomstig van Bolsward

      Bolsward, huwelijken 1763
      Vermelding: Bevestiging huwelijk op 20 november 1763
      Man : Lieuwe Douwes Piso afkomstig van Bolsward
      Vrouw : Jildouw Jans afkomstig van Bolsward